دکتر نیوز

تبلیغات

درباره وب


امکانات وب


دلیل خارش واژن و روش درمان خارش واژن

گاهی اوقت، بی اطلاعی و عدم آگاهی زنان درباره اندام تناسلی‌شان، می تواند باعث بروز مشکلاتی همچون خارش واژن یا عفونت در این ناحیه شود. خارش و التهاب در هر ناحیه‌ای از بدن می‌تواند آزارنده باشد؛ اما این مسئله در نواحی حساس از جمله واژن نگرانی‌هایی را در پی دارد. این مسئله می‌تواند نشانه‌ای از عفونت واژن باشد و یا منشأ دیگری داشته باشد. بسیاری از درمان‌های خانگی در رفع این مشکل مؤثرند. برای اطلاع از این درمان‌ها تا پایان این مقاله همراه باشید.


برچسب‌ها: خارش واژن,دلیل خارش واژن,درمان خارش واژن,

دلیل تبخال در کودکان + روش درمان

تبخال در کودکان و نوزادان بصورت تاول هایی در اطراف لب ها ظاهر می ‌شود. در اغلب مواقع، والدین تبخال را با جوش های ناشی از آلرژی یا عفونت باکتریایی اشتباه می‌ گیرند، اما در حقیقت علت بروز آن، یک عامل ویروسی می‌ باشد. ولی چگونه یک کودک به ویروس تاول تبخالی مبتلا می شود؟ در این مقاله،تمامی اطلاعات مورد نیاز در ارتباط با تاول تبخالی در کودکان، علل آن و روش های پیشگیری از این بیماری ارائه شده است.


برچسب‌ها: تبخال در کودکان,دلیل تبخال در کودکان,

بهترین زمان برای ارتودنسی کودکان

یک متخصص دندان گفت: بهترین زمان برای معاینه دندان کودکان در سنین ۸ الی ۱۰ سالگی است.

بهزاد قریب زاده متخصص دندان درباره ارتودنسی کودکان اظهار کرد: تشخیص برای انجام ارتودنسی در سنین پایین تنها با معاینه دندانپزشک کافی نیست و حتما کودک باید توسط متخصص ارتودنسی کودکان معاینه شود.


برچسب‌ها: ارتودنسی دندان,دندانپزشکی کودکان,زییایی دندان کودک,

لیفت پیشانی چیست و برای چه افراد مفید است؟

جوانسازی پوست و زیبایی صورت همواره مورد توجه بسیاری از افراد به خصوص خانم ها قرار می گیرد. با گسترش روز افزون علم روش های زیادی برای زیباسازی صورت مورد استفاده قرار می گیرد. لیفت پیشانی که از روش های از بین بردن چین و چروک در نایحه پیشانی می باشد.


برچسب‌ها: لیفت پیشانی,جوانسازی صورت,هزینه لیفت پیشانی,لیفت پیشانی با نخ,

نکاتی برای جلوگیری از بروز بیماری های قلبی

بیماری های قلبی عروقی به همراه سکته های قلبی و بیماری های قلبی، شایع ترین بیماری ها در سراسر کشور هستند.و علت اصلی مرگ و میر در چند سال اخیر بوده است . پیر و جوان نمی شناسد.

قلب در طول زندگی شما بی وقفه کار کرده و خون را در هر قسمت از بدن تان پمپاژ می کند. و این باعث حفظ میزان اکسیژن، مواد مغذی و هورمون ها در بدن تان می‌شود. همچنین قلب وظیفه انجام فعالیت‌های بیوشیمیایی مختلف را برعهده دارد.


برچسب‌ها: بیماری قلبی,درمان بیماری قلبی,نارسایی قلب,

صفحات سایت